Music...
Dit is een blog waarbij je alles te weten komt over muziek. Let the music take you...
vrijdag 7 december 2012
mening over Adele:
Adele is super slecht. Ze heeft de lelijkste stem van de hele wereld.
Wat vinden jullie van Adele? Stem op de poll!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten