Dit is een blog waarbij je alles te weten komt over muziek.
Let the music take you...
zaterdag 15 december 2012
LEONA WINT DE VOICE OF HOLLAND!!!
De spannende finale was gisteravond. Leona van team Trijntje had de meeste stemmen. Terecht!
Johannes werd 2de, Floorthe 3de en Ivar 4de.
Super gedaan allemaal!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten