zaterdag 15 december 2012

LEONA WINT DE VOICE OF HOLLAND!!!

De spannende finale was gisteravond.
Leona van team Trijntje had de meeste stemmen. Terecht!
 Johannes werd 2de, Floorthe 3de en Ivar 4de.
Super gedaan allemaal!

geplaats door Mirthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten